Naše publikace

Měření a benchmarking jako součást strategie CSR

Corporate Community a podpora veřejněprospěšných aktivit a organizací je jedním ze stavebních kamenů strategií CSR (společenské odpovědnosti firem). Publikace si klade za cíl představení tématu, konkrétních dat a čísel z oblasti firemního dárcovství a investice do rozvoje komunit, klade důraz na měření účinků firemního dárcovství prostřednictvím metodiky Standard odpovědná firma.

Vydáno: Praha 2006
Anglická verze: Ne
Cena: 75 Kč  (Cena je uvedena bez DPH)
ISBN: 80902965-6-4

Publikace

Rychlá nabídka

Kontakt

Fórum dárcůFórum dárců CZ 725 999 103 donorsforum@donorsforum.cz Datová schránka:  kuysw3v

Projekty

Sociální sítě

Web Fóra dárců byl realizován za finanční podpory Úřadu vlády České republiky a Rady vlády pro nestátní neziskové organizace...