Stále rostoucí konkurence vede firmy k tomu, aby na nasycený trh přinášely stále nové a nové produkty. V současnosti již nestačí nabízet kvalitní produkty a služby za konkurenceschopnou cenu Mnoho firem si tak našlo příležitost ve využití Sociálního či Cause Related Marketingu - v zahraničí efektivně využívaného nástroje. Tato publikace vychází z několikaleté zkušenosti Fóra dárců v této oblasti, z přímé přípravy či konzultací Cause Marketingových kampaní firem v České republice, zahraničních zkušeností a výsledků pilotního projektu Sociální marketing.

 

Cena: zdarma

Vydání: 2007

Stran: 40

Publikace

Rychlá nabídka

Kontakt

Fórum dárcůFórum dárců CZ 725 999 103 donorsforum@donorsforum.cz Datová schránka:  kuysw3v

Projekty

Sociální sítě

Web Fóra dárců byl realizován za finanční podpory Úřadu vlády České republiky a Rady vlády pro nestátní neziskové organizace...